باخت 6 بر 0 آلمان رکورد شکن شد

باخت 6 بر 0 آلمان رکورد شکن شد

در هفته ششم لیگ ملتهای اروپا چندین دیدار برگزار شد که در مهمترین دیدار آنها شکست 6 بر صفر آلمان در مقابل اسپانیا بود، و از یک هفته این سو، سوژه داغ رسانه های بین المللی و اجتماعی تبدیل شده است.

جرمن ها که صدر نشین گروه خود بود، نتوانست این صدر نیشنی را حفظ کند و در پایان با نتیجه عجیبی (6-0) از راهیابی به جام ملت های اروپا باز ماند.

شاگردان انریکه که بازی را در ابتدا کنترول داشتند، توانست گول اول خود را با درخشش الویرموراتا، وارد دروازه حریف نماید.

در ادامه بازی شاگردان لویز انریکه بخوبی میدان را در کنترول گرفت و فران تورس وینگر سمت راست تیم ملی اسپانیا، با هنرنمایی خود در مقابل المان صدرنشین هتریک کرد.

یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان از شکست تحقیرآمیز و رکوردشکن تیمش مقابل اسپانیا ابراز تاسف کرده و گفت در این بازی همه چیز برای آلمان واقعاً بد بود

آقای لوو در پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران از این باخت به عنوان روزی کاملاً سیاه یاد کرد و گفت: " توضیح دادنش سخت است. ما یک روز کاملاً سیاه داشتیم و هیچ چیز به نفع ما نبود. امروز همه چیز از هر نظر واقعاً بد بود.

در تیم ما هیچ خوبی نمی توان پیدا کرد. ما می خواستیم شجاع باشیم و رو به جلو بازی کنیم ولی امروز هیچ چیز به نفع ما نبود. چه در فاز حمله و چه در فاز دفاع".

لوو در پاسخ به سوالات درباره کنار گذاشتن توماس مولر، بواتنگ و متس هوملس از تیم ملی گفت: " ما گفته بودیم به بازیکنانی که در اختیار داریم اعتماد داریم. ما در مسیر خوبی حرکت می‌کردیم ولی امروز متوجه شدیم آنقدر که فکر می‌کردیم وضعیت خوبی نداریم".

این در حالیست که آلمان تاهنوز در کارنامه فوتبال خود نتیجه شش بر صفر را نداشته است.